چ زمستون مزخرفی شد....ایشالله بعد از این ددیگه بهاره و شادی14 دی که شهادت سردار دلها بود....حاج قاسمم که چ قدر دوستش داشتم!!و تنها من دوستش نداشتم خیلی خیلی خیلی ها بودن که این حس رو به چشمان ... پر ح tanha...
ما را در سایت tanha دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: جمعه 23 اسفند 1398 ساعت: 6:30